Just a day

I dag har jeg og denne skjønnheten spist is i Oshhlo. Unnskyld Kamilla, Oslo.





Kamilla og jeg oppdaget et individ i Oslo i dag, grunnen til at jeg sier individ er fordi vi fortsatt er usikre på om det var en han eller en hun. Det satte meg så ut at jeg nesten gikk på feil tog. Heldigvis skulle individet samme vei som meg så jeg fulgte bare etter, helt inn på toget. Vi snakker høye sko, eyeliner, falske øyevipper og trange bukser. Hele pakka. Litt sånn som jeg ser ut på søndager, når jeg er emo..Nå skal jeg snart dusje og legge meg i nyvaska sengetøy, slå av vibreringa på iphone og våkne til 100 ubesvarte fra blokkert, men forhåpentligvis med han her ved siden av meg.

Forresten, vil gratulere Hildur med bikkje (haha) :D ILU.

10 kommentarer:

JANNEKAKE.COM sa...

Hahaha nåww, Kamilla er så søt =D

Eivind M. sa...

Mårnings! Jeg har sånn "hva skrev jeg for nøyaktig et år siden"-greie på bloggen min, og for nøyaktig et år siden skrev jeg om deg! Hurra, bare se:
http://www.marienblogg.no/2007/11/16/gratulerer-christine/

Regner med du finner frem kake og brus nå ja.. :)

Kamilla sa...

I love you all the way to London!! Gleder meg til uka. Jeg er misunnelig for at du fikk ta tog med individet. Jeg tok trikken med en mann som sang.

zathx sa...

Hahaha, han har jeg også sett i Oslo. Jeg tror han heter Jim.

Peaches sa...

Så søte dere eer :D
Røyking-dreper-kampanje (Y) !
Ha en fin søndag duu (:

Turid Alexa sa...

Christine: Herregud! Du kunne laget en film Så på videobloggen lenger ned. Så fantastisk bra kvalitet! og med klipping og musikk. Hvorfor ikke lage en film? hadde vært utrolig moro. Misunner deg.

feddaboy sa...

Whoa! Stilig header! Er bilde tatt på nasjonalteateret? :)

Karoline sa...

Herre land, dere er bare alt for søte..!<3

linni sa...

søtinger! : )

Mari Elise sa...

Du, jeg synes det er så ubehagelig med disse truslene. Si i fra hvis jeg skal komme hjem til norge og banke noen .. XD

Cool ny lay-out!