Musestille? (ehehehe)

Her kommer det en oppdatering fra Kvanneid/Knudsenklanen. Mus piper. Mus liker å løpe i hjul. Hjul piper enda mer enn mus. Mus piper når de løper i pipete hjul. Pip. Skjærer liker mus. Skjærer flyr inn i hybler som har vinduet oppe når det er mus i hybelen. Skjærer er skumle dyr. Veldig. Klokka 0530 våknet jeg av at det satt en skjære i vinduskarmen. Men jeg er nesten sikker på at det kanskje muligens var en ravn. En liten babyravn. Den var hvertfall D I G E R. Jeg skriker, kjæreste fyker opp i boxeren, i noe som ligner et skummelt kamprop (noen som har sett 300?). Jeg skriker mer, skjæra skriker, kjæresten brøler og slår skjæra. Skjæra dyttes ut gjennom vinduet. Kjæreste legger seg og er sjokkert over hva som har skjedd for han husker ingenting. Jobb fra 1000-1800, med ca 1 times søvn. Hadde ikke kameraet tilgjengelig, men natten så ca slik ut:



Jeg sender med dette ut en søknad til alle nettaviser, jeg er mer enn villig til å lage en daglig tegneserie i paint. Dere finner mailen min på høyre side.

49 kommentarer:

misi sa...

ÆHahaha jeg fikk meg en god latter, glad jeg ikke er i deres sko både når det gjelder pipinga og skjærer (ravner) i vindauget!!
DU ER HERLIG ;D ;D

KamillaK sa...

fyyyyy søren! GENIALT!

hjertevill sa...

Hahahaha, tror ikke jeg hadde fått mye søvn etter en slik episode jeg heller!

SUNNIVA sa...

HAHAHAHAHAHAH! fantastisk.

Anonym sa...

bra han rakk å ta på hatten før han jagde den vekk!

shni sa...

HAHAHAHA fantastisk, stemmer for mer bruk av tegneserie. Utrolig bra. Legger også til at jeg alltid blir så utrolig glad når jeg leser bloggen din! Kommer i et humør jeg virkelig liker meg i :)

Katrine sa...

Hahaha, jeg ler meg skakk! hjelpemeg, tror jeg hadde besvimt hvis jeg hadde våknet av en skjære i vinduskarmen.. Føy! godt du hadde helten din der ;)

Caroline sa...

Hahaha, nå ler jeg godt. Og han fikk til og med hatten på seg ;) Genialt Christine!

Susanna sa...

du er flink til å tegne :D haha ^^

ole-wombat sa...

hahahhhaa hjelpes! de jævla skjærene, ass. jeg kan eventuelt stille som luftgeværsoldat om det trengs

Karrolue sa...

hahahahhahaah

heidi sa...

hahahahahaha, liker tattoveringene du har tegnet på kjæresten din :p søta:)

Desirée Elise sa...

så utrolig konge ! hehe! Paint skillz for å si det sånn :-D hehe!

Merethe M sa...

hahahha^^ Så morsomt^^ :D

Silje sa...

Haha, genialt!=D Lo godt når jeg leste denner her!=D

victoria elisabeth,- sa...

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAA!!!!!!!!

Susanne sa...

Haha, så søtt :D

Maren G sa...

Du skulle ha prøvd å ha fisk... DET BRÅKER DET!!

cinne sa...

Hahahahaha :D :D Takk for at du ga meg en fantastisk start på dagen! :D

Malene sa...

Et levende bevis på at man gjør ALT for barna sine :D

gulfrosk sa...

HAHAHAHAHA! Herlig! :D

annemarthee sa...

Jeg syns tegningene var fine jeg :D Hehe! trodde ikke det skulle være så vanskelig å ha mus.

Christina sa...

hahahahahahahahahahahaha
<3

Vilde sa...

Hahaha, så evig bra!:D:D

Stine sa...

Heheh, veldig god beskrivelse av hva som skjedde og virkelig flott illustrasjon ;P

Maria sa...

Hahaha... Musene får en tøff start på livet hos sine nye eiere;-)

blOmp sa...

hahaha, genialt;)

Ingrid Elisabeth sa...

Det hørtes litt ekstremt ut. Noe å le av om fem år? :p
Kjipt du ikke hadde kamera tilgjengelig, kunne sikkert blitt noen festlige bilder...

Mia sa...

HAHA nå lo jeg høyt :D

Lena sa...

Vittig! :D Er imponert over dine tegneskillzzz. Var veldig hyggelig å treffe deg på lørdag. Ikke tenk på det med potetgullet. ;D Haha! Det var jo bare søtt! Håper vi ses igjen snart.

marianne sa...

hahaha, fantastisk tegning!

Evertsen sa...

Hello you.
Du jeg lurte på en ting; hvordan får du bildene så store på bloggen?

mine bilder blir pixlete uansett hvor store jeg lager dem i photoshop.. hmm. help me?

liker bloggen din forresten ^^

Evertsen sa...

hehe. Grunnen til at den er svæært lik på din blogg, er fordi jeg ikke skjønte noenting av dette da jeg laget bloggen igår kveld. Så jeg lånte designet ditt for å deretter forandre på det slik jeg vil. hehe.. no hard feelings i hope? heh.

okei, jeg skjønner ikke hvordan jeg gjør det stort. jeg blir smålig irritert. var litt lettere med den gamle bloggen: www.evertsen.blogg.no

but thanks ^^

metallicatrollet sa...

Omg. I love you. And your blog. Og paint-skillsa dine. <3

Amen.

Nadia Tee sa...

hehehhhehe sinnsykt bra!!
De søte rottene/musene var kjempegode. Send meg en i posten :P Btw var shit kos å se deg og. Du er god!!

Anonym sa...

Hehe, stilig innlegg! :)

Evertsen sa...

Trenger bare høyreklikke på siden og trykke på "vis kilde". er ikke så vanskelig. Men okei.. Jeg har hatt bloggen i to dager. men annet oppsett kan jeg prøve å få tak i idag :P heh..

Emilie Flatner sa...

Jeg har nå blitt sittende og lest i nesten en time på bloggen din. Du er anbefalt på min side!

Evertsen sa...

sånn vettø ;)
nå har jeg laget den helt selv ut fra ett av oppsettene til blogspit :D hehe. Fikk litt hjelp da. Men fikk det til til slutt. ;)

Elise sa...

Hahaha! Fantastisk! Du trengte rett og slett ingen bilder, de beskrivelsene satte nok bilder i hodet på meg! :P

Åshild sa...

Hahah! Skjønner hvordan natten din har vært ja!:P

maren sa...

hahaha jeg dør av den siste tegninga

Amanda sa...

Hei:D
Hvilket kamera har du og hvilken linse bruker du? :)

Christines memory sa...

Haha, genialt. Den tegneserien hade jeg lest!

Synne-Marie sa...

Haahahahahah!! nå lo jeg selv uten stemmen i behold! Herlig. Gleder meg til flere! :)

MonicaBeach sa...

hahaha den nederste tegningen er jo helt LIK kvanneid! jeg syns du var kjempe flink! haha Og hvis du bare bruker illustrator isteden for paint så blir jo tegningene 10 ganger bedre og det er mye letter å tegne der også. Jeg sier: VG BUY IT!

Anonym sa...

Hvilket paint program bruker du til mac? hvor fikk du lasta det ned?

Christine sa...

anonym: det er tegna i photoshop :)

selvsagt rakk han å ta på seg hatten. det er jo selveste Kvanneid vi prater om, han går ingen sted uten den. faktisk så sover han med hatten på!

line aurora sa...

den siste tegninga må jo bare være den fineste i mitt liv. flaks at du har en så barsk mainn! han hadde sikkert ikke vært like barsk til å jage ut den skjæra uten hatten, dog.