Things to do..


-Kline i telefonkiosk, check!

27 kommentarer:

hcaracola sa...

aww ^^ det vil eg gjør ^^ kult bilde btw!

linda-mari sa...

Kult bilde! Jeg visste ikke at det fantes telefonkiosker lenger:P

Drea sa...

Fantastisk bra bilde. Elsker det! :)

Susanne sa...

Herregud. Nydelig!!!

Ingvild sa...

Så kult bilde!

Nikoline sa...

!

peachpony sa...

Herreguuuuud!

mike veronica sa...

hAHA. GRISEBRA.

Silje sa...

hihi.

ingunn sa...

:) søtiser

Vintersøvn sa...

Herlig blogg. Flotte, vakre, inspirerende, morsomme, tankefulle bilder og tekster. Solskinn på regnværsdager.

pernille sa...

Haha, aw :) hvem tar bildene egentlig?

huilei sa...

Haha, søtinger!

marianne sa...

fantastisk bilde!

Kristine S sa...

i loove it !

Barbro Andersen sa...

Genialt <3

malene sa...

Har ikke ord!!

Ida sa...

gurimalla for et søtt bilde!

Ella sa...

Så søte dere er! Nydelige!:D

mariel sa...

iih jammen da kan vi vel møtes da? jeg savner deg også tross alt!

JULIE AIDA sa...

det fikk jeg aldri gjort..

Silje Reneé sa...

herlig bilde

Eirik Aspaas sa...

usannsynlig tøft bilde!

Christine sa...

Tuuusen takk for fine kommentarer :)

Pernille - 98% av tiden er det jeg som tar bildene, de 2 andre prosentene tar kjæresten seg av :)

Lady Netta sa...

Hihi, så utrolig søtt! Kjempefint bilde da :)

ida Selin lillebostad sa...

bergen?

Christine sa...

Bergen ja :)