Left & Right in the dark



I dag er det bare Julian Casablancas som kan redde meg! Jeg har aldri forstått hvordan mennesker orker å gå ut både en og to og tre ganger i uka, samtidig som de jobber. I dag var jeg ferdig klokka 1600 og er nå en glassmanet som velter seg rundt i sin egen selvmedlidenhet, vinteråpninga var helt rå, sjokoladeboller til alle kundene og en glasscola/fanta til de som ville ha, fornøyde kunder = fornøyd Christine og i dag jeg virkelig løpt rundt og kost meg mer enn noe. Men det koster å være hyggelig og overentusiastisk en hel dag, så hadde det vært mitt valg hadde jeg nå lagt meg under dyna og spilt zelda resten av kvelden. Neida, joda. Men siden det er ansatte/venner/kjærester/vennersvenner fest på butikken i dag, kan jeg ikke bli hjemme og jeg sier som over her, det er kun Julian Casablancas som får meg opp (jeg måtte nemlig ut av senga for å koble til lydkabelen til høytalerne og nå er jeg oppe). Om noen lurer på hva jeg ønsker meg til jul er saken enkel: "Phrazes for the young" på LP, hater å være så voksen at jeg egentlig ikke ønsker meg noe...Dette her blir bare surr og tidenes dårligste bloggpost, men hey, her får dere musikktips i det minste. Det er ingen som veit om en fin leilighet til leie i Oslo forresten? Fra rundt 1. januar :)


22 kommentarer:

KamillaK sa...

Knalltøft bilde med deg på! Jeg vet hva du kan ønske deg til jul: premien i vikinglotto!

Caroline sa...

Herlig innlegg. Herlige bilder. Herlig musikk. Herlige deg!

Og jeg elsker Zelda! Skal ønske meg Wii til jul...

Fjortis sa...

åå, elsker bildene... :)

johannee sa...

du poster utrolig flotte bilder! :)

Andrine sa...

Bildene dine...WOW!!
Dei er verkeleg unike. Du er utruleg kreativ og flink!

Camilla sa...

fine bilder !

Camilla sa...

fine bilder !

what s and f did sa...

heii!!! takk for sist, vet ikke om du husker oss men...

Anonym sa...

åå, nå må jeg høre på Julian Casablancas jeg og! fine bilder, DU er fin

Hanna sa...

herregud, så fine bilder

Anonym sa...

Vakkert bilde, men du vet at det ikke er lov til å stå oppå de klossene/monumentene? :)

hjerte sa...

Å Zelda... Det minner meg på at jeg burde ønsket meg Wii til jul!:\

wenche sa...

du er verdens fineste

rené sa...

Aw, zelda ^_^ <3

Kjersti sa...

Zelda it is!

ingen dårlig bloggpost synes jeg da.

:-)

Christine sa...

takk :)

hehe, anonym - jeg visste faktisk ikke det, men det er jo egentlig ganske logisk når du nevner det. Det gikk vakter rundt og ingen sa noe, tross alle drittungene som løp rundt der oppe. Men jeg gikk fort ned igjen altså :)

Anonym sa...

Jeg vet om en leilighet. send meg mail på solgabrielle@gmail.com

pernille sa...

Wow, sykt bra bilder! Sperra opp øynene jeg.

Silje sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Silje sa...

Hei! Dere kan komme og bo med meg! Trenger nyttfolk å dele leiligheten med fra 1.jan:) -sifudar@gmail.com

konsumwahn sa...

Berlin.. ingen over ingen ved siden av!

Patrik Petersson sa...

Riktigt snygga bilder!