plakatslipp!


hatt første migreneanfall på veldig lenge de siste dagene, vært hos legen, spist sunt og holdt meg unna potetgull.
nå skal kjærligheten og jeg krysse fingre og armer, håpe på bra plakatslipp i dag, for nå er det bare 72 dager igjen
til roskilde! kærlighed! saftevann! så får vi se hvor lenge jeg klarer å spise sunt..og trene. jeg er en sofagris, tror
jeg er lykkeligere om jeg får min daglige dose med potetgull enn å føle meg vel i bikini i sommer. men dagen skal
feires, for legen kunne gi meg fantastiske resultater på Hba1c-prøven jeg tok i dag. flink(ere) diabetiker, snart i mål.

4 kommentarer:

prettydinosaur. sa...

Jeg kjenner fler som har det så skjønner at dette er vanskelig!
men godt å høre at det går bedre :)

Camilla sa...

Ååh, ble så skuffa. Var så gira på å dra i år, men måtte noe mer for at jeg skulle tatt meg råd.

Men hei, KOS dere! Roskilde er fantastisk uansett :)

Anonym sa...

saa fint bilde, du er saa pen !!

Julia Dream, dreamboat queen sa...

WOW.
Damn, you're such a beauty <3
Hooray for your good test results.