kjærligheten

når jeg går ned kirkegulvet, etter mira og linn, og med pappa ved min side, til denne sangen, er jeg ikke bare på vei til å bli en kvanneid, jeg gifter meg ikke bare med ø, eller "øyvind" som så mange kalte han på bloggen, jeg gifter meg med bestevennen min, den fineste personen jeg noen gang har møtt. jeg har brukt flere timer på å gå gjennom gamle bilder, gamle blogginnlegg og gamle minner. jeg er så glad dere, det kiler i magen min, en kiling jeg ikke har kjent før. dette året kommer til å bli så spennende, bryllupsplanlegging, fremtidsplanlegging...nå må jeg bare finne meg en jobb som gjør drømmebryllupet mulig, få kjolen min, london med forlover og brudepiker..det er masse planlegging som gjenstår, men vi er alt på god vei. så lenge vi har hverandre, så lenge vi fortsetter å være oss..om ett år, en måned og to dager er jeg en kvanneid.

13 kommentarer:

beate sa...

ååå dere to fine!

Anonym sa...

Du kommer til å bli verdens fineste brud:)

linda-mari sa...

Du kommer til å være verdens vakreste brud! Jeg gleder meg til mitt bryllup, engang. Skal definitivt ha Canon In D Major.

Else Solheim sa...

Jeg liker det <3

Anonym sa...

Dere er så fine!

Julia Dream, dreamboat queen sa...

meant to be together <3

Mira sa...

Dere er så fine. Elsk på det første bildet <3 Jeg gleder meg til å velge brudekjole med deg <3

små gleder sa...

Åhh, også til den musikken da!! Jeg får frysninger! <3

metallicatrollet sa...

Dere er så fine, og bryllupet deres blir perfekt. :) Søtnoser!

Silje sa...

Spennende tider i vente!=D

Milla sa...

dåkkår må vær det søtaste paret ever! glede meg sånn te å se bilder fra bryllupet (hvis du ska dela det med oss da) ;) og eg må sei meg enige med resten av folkå; du komme te å bli verdens vakraste brud!

prettydinosaur. sa...

DERE ER SÅ FINE!

Alexandra sa...

Satte på sangen og leste det du skrev, begynte å tute litt allerede nå..... Det kommer til å bli så fint!