lørdag

lørdagsnatten i korte trekk. hadde planlagt en rolig kveld med film, bryllupsforberedelser, et glass vin og litt god mat, men iløpet av e halvtime fikk jeg kastet meg rundt og kom på innflyttingsfesten til hildur og eskil. en skikkelig fin leilighet, masse fine klassekamerater og alkohol. tok en tidlig kveld, men fikk ikke sove når jeg kom hjem...mer film, og etterhvert ichat med de to som befinner seg i kristiansand. nå ligger jeg sammenkrøllet i en haug med klær på stuegulvet, jeg skal shine leiligheten til ø er tilbake og prosjekt rydd walk-in-closet ser ut til å ta litt mer tid enn beregnet. jaja. nå er klæra i stua og det er ingen vei tilbake.

3 kommentarer:

Mathilde :) sa...

Pingleborg!

Silje sa...

Haha, de morsomme bildene jeg får når du beskriver deg og alle klærne midt i stua=P

prettydinosaur. sa...

Koselig med ichat! ;)
Håper du vil vise frem walk in closet når det er ferdig!